Friday 5 December 2014

Lagu ♬


         Assalamualaikum ツ orait dorait orait.. skrang! LAGU! Yeahh.. smua lgu yg aku buat, aku cipta smuanya psal dy..  stiap kli aku pgg gitar, ape yg ade kt otak aku? KAU!! YER KAU!!!  Knp kau xnk kluar dri otak aku? Knp wei? :'( tlonglah .. plz.. ade lgu aku buat utk crush aku dlu.. haha.. skrang, mmpi aku dlu jdi knyataan lpas crush aku dlu suka kt aku skrang.. she give me a wallet .. haha.. tpi, hti aku dh xade kt dy dah... hti aku pada Ain je.. AIN..smpai bila2..

       Lagu yg aku cipta? Nk ke tnjuk kt smua org? Haha.. xkott.. malu mak.. biarlah aku sorang je thu.. ye kann.. :') aku cuma nk thu.. kau igt kt aku lgi ke AIN? aku rndu kau sgt.. sgt2.. smpi hri2 aku nngis sbb kau.. tgok gmbr kau yg kau bgi kt aku dlu.. aku xpnah pdam..ttap jdi wallpaper aku.. smua psal kau.. smua tentang kau buat aku gila.. aku rsa mcm aku nk tido smpai bila2.. ╯_╰

#jgn bgi hrapan pada sesiapa jika        hrapan tu cuma palsu semata mata

#LUTFI

No comments:

Post a Comment