Friday 21 November 2014

#AllAboutHer #CikPelik.. i really miss you!!!! ╯_╰


Malam nie aku bkk wechat aku.. haha..menggigil tgn aku nk bkk.. (tgn aku menggigil bila risau/ sedih/geram) haha..

          Bila aku tgok profile dy, ape yg aku nmpk? ╯﹏╰ ya.. nama dy.. smua tentang dy..  awk.. mse kita couple dlu, awk jrang cerita atau tulis atau ape2 je psal sy.. bila sy tnye knp, awk ckp nnti ape kata kwn awk.. haha :') tpi skrang? Kwn awk xkata ape ya? Haha ..
   
       Sy thu.. sy sedar siapa diri sy pada awk skrang.. sy thu awk bkn milik sy lgi.. tpi awk ckp dlu awk dh xsayang kt dy..Awk ckp Amir xbrsalah dlm hal nie.. ya sy thu.. TAKDIR.. ya takdir yg pisahkan kita.. kita xbleh melawan tkdir..
 
    Sumpah sedih bila tgok mcm tu.. knp awk snggup buat sy mcm nie? Knp Ain? Awk cuma permainkan hti sy.. ya! tpi knp sy bodoh sbb msih brharap pada awk?!? Sy xthu knp sy xbleh lupakan awk... ╮(╯_╰)╭

      Awk xigt ke smua psal kita? mse awk cuba nk dptkan sy dlu? :'D haha.. awk dh xigt ke? Bodohnya aku ckp sorang2.. bkn dy baca pun.. hahaha.. :')

#LuahanHati #Saya Kuat!
 {ⓛⓤⓣⓕⓘ}

4 comments:

  1. I'm that stupid. Not you 😔

    ReplyDelete
  2. Betapa tak matangnya saya dulu masa dgn awak. Betapa bodohnya saya sia sia kan awak dlu😔 Tapi saya tk pernah mnyesal kenal awak. Saya bersyukur sgt2. Kalau awak baca ni, terima kasih sbb awak tk pernah stop sayang saya sampai di akhir hubungan kita :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaa korang mmg dah tak contact lagi ke?

      Delete
    2. Emm tak dah. Dia dah hilangkan diri

      Delete