Thursday 20 November 2014

#HadiahDariOrangYangAkuSayang (^_^)

                                                                                                                                                     holla! i'm back yaw! haha..okey.. i want to tell uolls a little things about me..haha..                                                                                                                                                        Aku dilahirkan pada 4 September 1997.. haha.. i tell you what, i believe in love at 1st sight ... what? whyyy? :0 good question.. haha.. bcz i love my mom since i opened my eyes.. she is the best mom i've ever had.. <3 but i think i've broke her heart bcz i didn't take my biggest exam..the important exam.. SPM! bkn sengaja xnak amik.. hm.. kembali kpd topik... papa aku dh mninggal sejak aku 10 tahun.. dy tipu aku.. dy ckp dy nk tgok aku brjaya dlm hidup, dy nk teman aku .. tpi mana papa aku? hmmm.. satu persatu org yg aku sayang tinggalkan aku.. papa aku mninggal pada tarikh 8 september 2007.. dy sempat bgi aku hdiah teddy bear yg teramat besar bagi aku mse aku kecik dlu lahh..hahaha..skrang dh nmpk kecik je bear tu..anyway, tiap mlm aku peluk bear tu..                                                                                                                                                              Another thing, hdiah dri mama aku, pen, varsity jacket, guitar, another teddy bear, but a small & cute one.. haha.. aku simpan, xpernah guna.. sayang plk nk guna.. kecuali gitar.. haha.. dgn gitar tu lah aku belajar main gitar dlu..                                                                                                                                                                                                              Tapi skrang aku jrang sentuh gitar.. bgun pun ssah.. tpi mama aku ckp, kalau aku sembuh, dy nk belikan gitar... gitar akustik idamanku.. <3  mama aku nie slalu je blood pressure dy tnggi... trlalu byk brkerja.. prnah skali dy msuk ICU sbb blood pressure dy trlalu tnggi..  dy slalu nk kan yg trbaik utk aku..  dy slalu ckp 'kalau aku xgarang dlu, kau xjadi orang skrang, kau jdi hantu'.. hahaha.. i just love her so much..                                      
             #TuJerDariAku <3   |Lutepi|
                                                                                                                       

No comments:

Post a Comment