Thursday 20 November 2014

Hard For Me To Forget About You #BrokenHeart ╯_╰

Kadang² kita trpksa mlepaskan org yg kita sayang.. walaupun benda tu amat menyakitkan.. ╯_╰  aku tetap tnggu dy.. tpi dy? 

           Senang melafazkan kata putus, tpi susah utk aku terima... susah sgt..

 knp awk hadir dlm hidup saya klau mcm nie cara awk layan saya? ~_~
 Ape tujuan sbenar awk? Membuktikan yg awk mmpu memikat smua llaki? Awk mmpu tawan hti smua llaki? Atau tujuan awak, utk menghancurkan hti saya? Klau btul tu tujuan awk, awk brjaya capai ape yg awk nak..awk dh pun menghancurkan hti saya..

  Saya dh xbkk wechat, whatsapp dh delete, twitter saya dh xbkk.. nk thu knp? Sbb stiap kli saya tgok acc awk dgn nama dia, saya mnangis.. saya xthu knp.. saya trlalu sayangkan awk.. prnah xawk nmpk? ╮(╯_╰)╭


  Saya rse kenal awk ssuatu yg sgt2 brmakna bgi sy, tpi mencintai awk, kesilapan saya yg saya xptut ulangi.. sbb saya sedar mmg btul saya xlayak utk awk.. awk yg terakhir bgi saya..

#NurAin..you used to be mine.. but not anymore..but my heart only for you..
{Lutfi}

No comments:

Post a Comment