Thursday 20 November 2014

#TeringatMasaZamanBudak2Dulu :D


             Assalamualaikum & slamat sejahtera kpd wrga Malaysia, Myanmar, Thailand & tidak lupa juga kpd pnduduk Narnia.. Yayaya..

Aku sbenarnya nk cerita psal zaman budak2 dlu... msti korang prnah main mcm2 dlu mse kecik2 an.. prmainan dlu & sekarang lain... Dlu mcm2 prmainan lasak.. sekarang budak2 bru lahir dh pndai pkai Iphone, Tab bagai..
 
      Aku teringat dlu mse aku kecik2, aku pnjt ppkok dkt2 ngan rmah nnek aku.. Lepastu bleh plk aku jtuh.. kebetulan plk bwh pkok tu ade batu besar.. hamik kau kne kt ltut aku.. mne tak rabak ltut aku.. malu giler.. ade awek plk tu kt situ.. hahahaha.. kne 10 jhitan tokkk kt ltut aku..

   okeyy2.. ade lgi.. mlm raya.. mak aku xbgi main api.. aku nie plk type yg degil pnye org, aku main bakar ape tah.. dh tu, dy mcm mletup... kne kt bwh mata aku.. now i have a 'parut'... btul2 bwh mata.. hahaha..tu lah.. xdgr ckp mak.. degil... nk ckp lebih2 pun xbleh.. sbb diri aku kan? haha.. teruk nau pangai aku..

    okey yg terakhir.. aku main kt dlm almari..lpastu aku msuk smpai ke dlm, aku jmpe Narnia..tu jee..Aslan is my best friend.. #PeaceNoWar..

 hahaha {Lutepi}

No comments:

Post a Comment