Thursday 20 November 2014

#CeritaHantuYangPernahAkuAlami ♥ Real Story~

    Assalamualaikum! Orite dorait orait!! Mlm sudahh.. matahari sudah turun utk tidur sbb esk dy ade kje yg pnting..menyinari hidup manusia..haha.. anyway, tu bkn lah tjuknya skrang..

#TagHantu.. haha
Korang prnah nmpk hntu? ( haa sudah Aku brcakap sensorang) haha.. prnah rasa kne rasuk x? Mcm mne ek rsenya? Meh sni lutepi nk bercerita.. memandangkan kt melaka sekarang nie bunyi kilat berdentum dentum menandakan? Yes u right! Hujan mahu turun membasahi bumi lah timah! ↖(^ω^)↗  
Mlm sblum aku kne rasuk tu, aku pegi mne tah..balik lewat maley.. haha..dlm pkul 1..biasa lah, tmpat keras, haa amik kau dy ikut aku skali msuk rumahh jahhh!!  Masa tu aku susah nk msuk rumah aku sbb dlu atok aku ade letak mcm tangkal ke ape tah dkt ats langsir rumah aku tu, tpi aku pksa diri aku nk msuk jgk..lpastu aku pun tido kt ats sofa..mse tu aku pemalas, nauzubillah..hahaha  ..10 langkah msuk blik pun xlarat.. snggup tido ats sofa.. lpastu dlm pkul 2 tu aku trjaga, bdn aku xleh gerak der.. tpi aku bleh tgok smuanya.. 'aku' brdiri lpastu dduk kt sofa tu.. bkn aku.. 'benda' tu yg gerakkan aku.. bayangkan aku baca ayt kursi tunggang trbalik trbabas smua..aku pnye jntung mcm nk pecah.. apetah lgi bila aku baca ayt2 yg aku thu, benda yu buat bunyi yg pelik, kuat& mcm xbgi aku baca ayt2 tu.. aku pksa tgn aku brgerak  dpt capai fon aku, aku call mak aku, ade ke mak aku ckp aku TERCALL.. dy xthu ank dy dh separuh nyawa.. hahaha.. 
         Lpastu aku gerakkan bdn aku, kaki aku, terus gy blik mak aku.. nsib baik blik mak aku dkt.. aku sempat dduk kt tepi dy, mse tu bunyi tu kuat sgt2..nsib baik aku sempat pgg tgn mak aku..lpastu xigy hape2 dh.. haha.. lpastu aku trjaga, aku nmpk putih je, lpastu ade sorang laki yg muka dy pucat sgt2.. dy pndng aku mcm nk bnuh aku.. babun btul.. haha.. lpastu ade sorang nnek namanya ape tah aku dh lupa..lme sgt dah.. lpastu dy ckp dgn llaki tu jgn gnggu aku & mcm2 lgi..
          Lpastu aku trjaga, aku nmpk mak aku dduk ats blakang bdn aku, ade 2,3 org pgg kaki & tgn aku..-_-' yg xbleh blah tu, mak aku duk blakang aku.. haha..lpastu mak aku ckp 'aku' lnggar sliding door.. aku tgok, dahi aku bengkak.. pehh! ()_() lpastu kbetulan plk nnek aku sebut nama nnek yg tlong aku tu.. mcm mne nnek aku bleh thu ek? Smpai skrang aku xthu.. hahaha..

  #EndOfMyStory.. {Lutepi}

No comments:

Post a Comment