Wednesday 26 November 2014

#Kawan ♥


Assalamualaikum! mcm mne keadaan pnduduk aku nie.. hahah.. lme dah xtulis/tgok/ape2 je lah kt blog nie.. rindu tau x? ●︿● okey..

     So, here i am.. at hospital.. spe nk melawat aku? Ya.. tngkat 7 kayy.. hahahah..(gila ckp sorang2).. merana, sengsara, duka, lara mcm2 lahh ade kt prasaan aku nie.. rindu kt kucing aku.. T-T dri hri isnin dduk sni.. hm.. :')

    Okey! Tu bknlah tjuk yg aku nk cerita.. haha.. kawan ♥.. yes.. kwn aku dtg smalam.. klau dtg sikit xape lah, nie berkampung.. nsib baik bilik aku 1 ktil je.. aku sorang je.. ade yg kne halau sbb buat bsing.. aduhai.. diorang plk gila2 kt situ.. smpai pkul 11, 12 bru balik..

   Aku xade kwn prempuan.. haha.. ade pun, dh mninggal.. dy lah kwn aku dri drjah 6.. tpi thun lpas dy mninggal.. nangis? Gila xnngis? Hm hm.. aku igy dy bila aku tgok hdiah befday yg dy bagi kt aku dlu.. okey ade lgi.. si kembar.. yayaya.. haha.. tpi diorang nie xbtul.. aku suka brkawan dgn diorang sbb diorang nie xgedik melampaui batas.. hahha.. aku xsuka pndng mata prempuan, ckp dgn prempuan, jln dgn prempuan.. sbb ape? Jgn pkir aku gay plk eh.. haha.. aku rse MALU.. ya.. ntah knp.. haha.. so, kwn llaki je lah rmai.. tpi bkn dpd kelas aku lah.. kelas lain.. kelas akaun.. aku sains.. aku xbrp suka budak kelas aku sbb diorang ajet² pndai.. hahaha.. seriously ●︿● pndai ke? Okey good question ✔ the answer is, tetttttt ✘.. hahhahaa..
              oh god.. knp lah dpt classmate mcm gitu.. mcm2 prangai.. ade yg sombong, ade yg kdekut ilmu, ade yg mcm2 lahh.. plbagai ragam.. aku buat hal aku jee.. kwn aku pling gempak bagi aku.. haha..

#loveMyFriendsForever
{Lutepi} ♥
I still love you #A :')

No comments:

Post a Comment